Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

ΣΕΙΣΜΟΣ

ΣΕΙΣΜΟΣ
"ΑΚΟΥ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΗ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ"
Ας είμαστε προετοιμασμένοι
Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ




 Η εβδομάδα που μας πέρασε ήταν εβδομάδα ενημέρωσης για το σεισμό, μια πρόβα για να αντιμετωπίσουμε με κάθε σοβαρότητα ένα έκτακτο φαινόμενο, που θα μας βγάλει από τη  συνήθη καθημερινότητα στο νηπιαγωγείο.
Τα νήπια ενημερώθηκαν για τις φυσικές καταστροφές και ειδικότερα για το σεισμό-ηφαίστεια-τσουνάμι και συμμετείχαν σε ασκήσεις ετοιμότητας.

ΓΟΝΕΙΣ
Ο χώρος που θα συγκεντρωθούμε μετά το σεισμό είναι ο πεζόδρομος  της Κιλικίας , έξω από το Νηπιαγωγείο.
Αν δεν είναι δυνατή ή έξοδος  εκεί ή αν ο σεισμός μας βρει την ώρα του διαλείμματος  θα συγκεντρωθούμε στο προαύλιο  του σχολείου.




ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ  ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΑΣΠ
-       ενημερώνονται για το φαινόμενο του σεισμού και τα ενδεδειγμένα μέτρα προστασίας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από έναν σεισμό.
-       ενημερώνονται για το Σχέδιο Έκτακτης Ανάγκης του σχολείου.
-       συμμετέχουν με σοβαρότητα στις ασκήσεις ετοιμότητας και εκπαιδεύονται στην εφαρμογή του Σχολικού Σχεδίου Έκτακτης Ανάγκης για περίπτωση σεισμού.
-       εκπονούν με τη συνδρομή των εκπαιδευτικών εργασίες και προγράμματα σε σχετικά θέματα.
-       συζητούν με το οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον τους για τις ενέργειες πρόληψης που έμαθαν στο σχολείο.

Ενέργειες Κατά τη Διάρκεια του Σεισμού
2.2.1. Ενέργειες Εκπαιδευτικών και Διοίκησης  
Ø  Διατηρούν την ψυχραιμία τους.
Ø  Ζητούν από τους μαθητές τους να καλυφθούν κάτω από τα θρανία τους, κρατώντας με το χέρι τους το πόδι του θρανίου, δίνοντας την οδηγία: «Παιδιά καλυφθείτε - Σεισμός». Οι ίδιοι προφυλάσσονται με τον ίδιο τρόπο κάτω από την έδρα.
Ø  Προφυλάσσονται κατάλληλα ανάλογα με τη θέση που βρίσκονται την ώρα του σεισμού, σύμφωνα με την οδηγία: «Μένω στο χώρο που βρίσκομαι, Σκύβω, Καλύπτομαι, Κρατιέμαι», εάν δεν βρίσκονται σε αίθουσα διδασκαλίας την ώρα της δόνησης. Πιο συγκεκριμένα εάν δεν υπάρχει γερό, ξύλινο τραπέζι ή γραφείο για να καλυφθούν στο χώρο που βρίσκονται, γονατίζουν στο μέσον του χώρου όσο το δυνατόν μακριά από επικινδυνότητες και καλύπτουν το κεφάλι και τον αυχένα με τα χέρια τους.
Ø  Παραμένουν προφυλαγμένοι για όσο χρόνο διαρκεί ο σεισμός.

2.2.2. Ενέργειες Μαθητών
Ø  Καλύπτονται αμέσως κάτω από τα θρανία τους κρατώντας με το χέρι τους το πόδι του θρανίου, εάν την ώρα του σεισμού βρίσκονται μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας.
Ø  Προφυλάσσονται κατάλληλα ανάλογα με τη θέση που βρίσκονται την ώρα του σεισμού (π.χ. διάδρομο, τουαλέτα), σύμφωνα με την οδηγία: «Μένω στο χώρο που βρίσκομαι, Σκύβω, Καλύπτομαι, Κρατιέμαι», εάν δεν βρίσκονται σε αίθουσα διδασκαλίας. Εάν στο χώρο που βρίσκονται δεν υπάρχει γερό, ξύλινο τραπέζι ή γραφείο για να καλυφθούν, γονατίζουν στο μέσον του χώρου όσο το δυνατόν μακριά από επικινδυνότητες και καλύπτουν το κεφάλι και τον αυχένα με τα χέρια τους.
Ø  Παραμένουν προφυλαγμένοι για όσο χρόνο διαρκεί ο σεισμός.
Ø  Παραμένουν στον αύλειο χώρο, μακριά από τις όψεις του κτιρίου, εάν βρίσκονται στο προαύλιο κατά τη διάρκεια της σεισμικής δόνησης.

2.2.3. Ενέργειες Επισκεπτών
Ø Εφαρμόζουν τα μέτρα προστασίας που προαναφέρθηκαν, ανάλογα με το χώρο που βρίσκονται. 


ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ


                                  

                                 

                                                                                         
                                                                                         



                                                                                        











                                                                                                  









                                                                               

                                                                       




                                                                                   
                                                                  
                                                                                       
                                                                                              
                                                                                             
                                                                                      
                                                                                            


                                                                                                     

                                                                              
                                                                                                              
                                                                         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να γράφετε Ελληνικά, όχι greeklish.