Παρασκευή, 8 Απριλίου 2016

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ-Δεύτερο μέρος



ΤΟ ΜΕΓΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟΝ



Ο ΚΟΥΛΟΥΡΤΖΗΣ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ


Η κιβωτός της γνώσης θα παρουσιάσει στο νηπιαγωγείο μας δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα την Πέμπτη 31-3-2016, σχετικό με τo ψωμί. Με αφορμή αυτή τη δραστηριότητα και συνεχίζοντας το αφιέρωμα στο λαϊκό μας ζωγράφο Θεόφιλο κάναμε τις ακόλουθες δραστηριότητες.
-Δραματοποιήσαμε το τραγούδι"Ο Γεωργός"
-Επεξεργαστήκαμε και φτιάξαμε στο ταμπλό το πίνακα " Μέγα αρτοποιείον" και φωτογραφηθήκαμε αναλαμβάνοντας ρόλους , όπως  και τον πίνακα "ο κουλουρτζής της Σμύρνης".
-Φτιάξαμε ζυμάρι και δημιουργήσαμε.
-Δεκατιανό όλοι μαζί μόνο με κουλούρι, δεκατιανό με ψωμί και μέλι.
-Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχετικό με το ψωμί.
-Ζωγραφίσαμε.

ΤΟ ΤΑΜΠΛΟ





ΖΥΜΑΡΕΝΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ


                                                                              




                                                                                 


                                                                        

ΤΟ ΜΕΓΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟΝ
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ

                                    













ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ






                                                                                  



                                                   Ο ΚΟΥΛΟΥΡΤΖΗΣ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
                                                    ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ









ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ ΜΕ ΚΟΥΛΟΥΡΙ






ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ ΜΕ ΨΩΜΙ & ΜΕΛΙ

                                                                               








Κιβωτός της γνώσης











ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟΧΟΥ & ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
                                                                           
                                                                          
                                                                                             

                                                                        
                                                                               
                                                                           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να γράφετε Ελληνικά, όχι greeklish.