Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΞΕΚΙΝΑ


ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ  ΞΕΚΙΝΑ

14ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ-14ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ

Τη σχολική χρονιά 2017-2018 ξεκινήσαμε ένα κοινό ταξίδι γνώσης και εμπειρίας.
Ο τόπος  που μαξέψαμε και δημιουργήσαμε  αυτές τις κεραμικές κατασκευές ήταν  οι όμορφες ακρογιαλιές της Λέσβου και το ταξίδι ξεκινά...
Καλό μας ταξίδι, για να φτάσουμε με ασφάλεια στο προορισμό μας και με παραφουσκωμένες αποσκευές.








                                                                                          
ΠΑΡΕΑ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΣ Η ΖΑΡΑΦΑ

                    
Γεια! Ουφ! επιτέλους τα κατάφερα και έφτασα. Τρύπωσα σε ένα μεγάλο πλοίο θαλασσοπόρων από την Αφρική και αφού περάσαμε από σαράντα θάλασσες και τριάντα οκτώ στεριές, έφτασα στο λιμάνι του Πειραιά. Από εκεί με τα ψηλά μου πόδια περπάτησα περπάτησα  και τσουπ… έφτασαααααααααααααα.
Έχετε πολύ ωραία γειτονιά με ψηλά δέντρα, με δροσιά και καθαρό αέρα. Το δικό μου χωριό δεν έχει ούτε ένα δέντρο και η θερμοκρασία εκεί είναι για να τηγανίζεις αβγά μάτια…
Αλήθεια, σου αρέσουν τα αβγά μάτια;
Αλλά σου  συστήθηκα; Δεν σου συστήθηκα.
Με λένε Ζαράφα και θα έρχομαι και εγώ στο νηπιαγωγείο σας. Στη γλώσσα μου Ζαράφα σημαίνει ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ, κι ελπίζω να γίνω και δική σου αγαπημένη φίλη.
Λένε πως είμαι το πιο ψηλό ζώο σε ολόκληρο το ζωικό βασίλειο. Μπορώ να φτάσω και το πιο ψηλό κλαδί του δέντρου για να μασήσω φιλαράκια.. Να σου πω κι ένα αστείο; Η γλώσσα μου είναι τόσο μεγάλη που μπορώ να καθαρίσω τα αυτιά μου με αυτή χιχιχι. Στοίχημα τις βούλες μου ότι εσύ δεν μπορείς να το κάνεις. Για προσπάθησε…
Μπορώ να κάνω και πολλά αλλά πράγματα , αλλά δυστυχώς έχω ένα πρόβλημα, δεν μπορώ να κοιμηθώ καθόλου, ο γιατρός το λέει αϋπνία… Όλη τη μέρα νυστάζω και κουτουλάω εδώ κι εκεί…Βλέπεις δεν έχω μαξιλάρι όπως εσύ κι έτσι αναγκάζομαι να κουλουριάζω το λαιμό μου. Ελπίζω να βρούμε μια λύση στο πρόβλημα μου. Για να δούμε…
Α! να σου πω. Αύριο έχουμε σχολείο, εγώ θα είμαι εκεί, όπως πάντα νυσταγμένη και θα σε περιμένω να παίξουμε με τους καινούργιους μας φίλους και να μάθουμε φανταστικά πράγματα. Μην αργήσεις!!!
Κλείσε τα μάτια σου και κοιμήσου, γιατί αύριο είναι μια πολύ όμορφη ημέρα..Α! ξέχασα να σου πω… το καραβάκι είναι μαγικό αν το βάλεις κάτω από το μαξιλάρι σου θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς ήσυχα και θα σου ζωγραφίσει στον ύπνο σου τα πιο όμορφα όνειρα… όσα θέλεις να ζήσεις!!!!                            
                                                                        
                                                                            Καληνύχτα και όνειρα γλυκά


                                                                                   Η φίλη σου Ζαράφα   






  

Υ.Γ. Για το 14ο Ν/Γ Μυτιλήνης η δική τους Ζαράφα φτάνει στο λιμάνι της Μυτιλήνης.    


ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ


                                                                               


                                                                                                           

ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΗΣ ΖΑΡΑΦΑΣ

                                                                             
ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ

                                     








ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να γράφετε Ελληνικά, όχι greeklish.